مصاحبه آرشیو خبر ها
روگانی در انتظار تصمیم بزرگ باشگاه!

روگانی در انتظار تصمیم بزرگ باشگاه!

 

نیمکت‌نشینی‌های دنیه‌له روگانی و باقیماندن دو سال از قراردادش با یوونتوس باعث نشده تا علاقه این بازیکن به بانوی پیر کمرنگ‌تر شود و تمایلی برای تمدید آن نداشته باشد. این تمام آن چیزی است که از اظهارات مدیر برنامه‌های مدافع جوان یوونتوس می‌توان دریافت کرد. داویده تورکیا اینجت رسمی فیفا و مدیر برنامه‌های دنیه‌له روگانی در گفتگو با RMC Sport Live Show ضمن اشاره به آینده موکلش در جمع بیانکونری‌ها، در خصوص موضوعات دیگری همچون: ماروتا، توپ طلای 2018، بازگشت پوگبا به یووه و ستاره‌های نوظهور و جوان تیم ملی ایتالیا نیز ابراز نظر کرده است.

 

دنیه‌له روگانی

 

هرچند برای بازیکنی 25 ساله مثل دنیه‌له هنوز پیشرفت و امید به آینده وجود دارد اما درهای مذاکره برای تمدید قرارداد روگانی باز است و هیچ مشکلی نیز از سوی او برای ادامه همراهی با یوونتوس وجود ندارد. او تا 2020 با باشگاهش قرارداد دارد و در انتظار خواست و تصمیم مربیان و مدیران باشگاه برای آینده‌اش است. در واقع برای او همه چیز در اختیار باشگاه و تصمیم آنهاست.

 

جوزپه ماروتا

 

او یک مدیر بزرگ در یوونتوس یود. ماروتا قطعاً می‌تواند به اینتر کمک‌های فراوانی کند و باعث رشد این باشگاه شود.

 

 

بازگشت پوگبا و ابراهیموویچ به یووه و میلان

 

بازگشت ایبرا را متحتمل‌تر از حضور دوباره پوگبا در یوونتوس می‌دانم. زوج او و هیگواین با بازیکن جوان و مستعدی همچون پارتریک کوترونه می‌تواند مشکلات خط حمله میلان را به طور کلی از بین ببرد و روسونری‌ها را در فاز هجومی به تیمی ترسناک مبدل سازد.

 

ستاره های آینده‌دار تیم ملی ایتالیا

 

مویس کین را قدرتمند و تکنیکی دیدم. یک مهاجم هوشمند؛ همان که ایتالیا به آن نیاز داشت. سندرو تونالی نیز استعدادی بالقوه برای آتزوری است. نباید او را با پیرلو قیاس کرد چراکه سبک بازی او کاملاً متفاوت از پیرلوست. تکنیک بالا و دید بسیار خوب در هنگام پاس دادن از ویژگی‌های اصلی اوست.

 

توپ طلای 2018

 

انتخاب من لوکا مودریچ است. البته واران نیز مدافع خوبی است و ام‌باپه نیز ستاره‌ای در حال پیشرفت است. اما استعداد حیرت‌انگیز مودریچ و ترکیب آن با جذابیت کم‌نظیرِ سبک بازی او باعث می‌شود لوکا را لایق‌تر بدانم. شاید خیلی‌ها همچنان مسی و رونالدو را بهتر و کامل‌تر از این بازیکنان بدانند؛ درست است، اما نباید عملکرد آنها و نامزدهای نهایی در تیم‌های ملی‌شان در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه را نیز فراموش کنیم. قرار است توپ طلای 2018 اعطاء شود نه توپ طلای بهترین بازیکن یک دهه اخیر!

 

گفتنی است داویده تورکیای 59 ساله به جز دنیه‌له روگانی، مدیریت برنامه‌های کوادوا آساموا بازیکن سابق یوونتوس را نیز بر عهده دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: